Taki szokujący prezent promuje dla swoich klinetów Planned Parenthood.
Najlepsze co może zaproponować z okazji Dnia Zakochanych mąż żonie lub chłopak swojej dziewczynie to… legalna i bezpieczna aborcja. Nie kwiaty, nie pudełko czekoladek, nie obiad w restauracji, lecz… zabicie nienarodzonego dziecka.
W reklamie video zaprezentowanej na Facebooku i Twitterze wystąpiła Cecile Richards, dyrektor generalny Planned Parnthood. Jej przesłanie: kobieta potrzebuje aborcji na Dzień św. Walentego.
Jak podaje serwis lifenews.com tego rodzaju promocja nie dziwi – 92 % kobiet w ciąży, które trafiają do Planned Parenthood poddają sie aborcji. To jest główna usługa organizacji i źródło dochodów.
Marjorie Dannenfelser, przewodnicząca SBA List – organizacji, która promuje kobiety pro-life w polityce – komentując aktywność Planned Parenthood, powiedziała, że Amerykanie mają dość finansowania „największego, krajowego biznesu aborcyjnego” z pieniedzy podatników. „Wzywamy Kongres do przeprowadzenia natychmiastowego śledztwa wobec Planned Parenthood i pozbawienia funduszy rządowych” – dodała.
Tutaj można obejrzeć reklamę z Cecile Richards, zatytułowaną: „Czego kobieta potrzebuje”.
za: lifenews.com