Pomóż bezbronnemu dzisiaj!

KRS: 0000140437

nr konta: 93 1240 4650 1111 0000 5150 8401

Reklama chipsów „humanizuje płód”

Screen reklamy

Firma produkująca chipsy przygotowała rewelacyjną reklamę, która pokazuje człowieczeństwo dzieci nienarodzonych. Kilkadziesiąt milionów Amerykanów podczas największej oglądalności w telewizji, widziało dziecko nienarodzone jako osobę ludzką, która odczuwa, reaguje i denerwuje się.

Jak widzimy reklamę można wykorzystać także do budowania postaw społecznych promujących życie ludzkie. Niestety wyemitowanie tej reklamy podczas transmisji finałowego meczu ligi futbolu amerykańskiego NFL wywołało wielkie kontrowersje. Środowiska proaborcyjne skrytykowały tę reklamę ponieważ dokonuje się tam „humanizacja płodów”. Nie do przyjęcia dla nich jest to, że przekaz ten oglądał co trzeci Amerykanin, gdzie na masową skalę docierała do ludzi informacja, która burzyła obraz świata, jaki pragną środowiska proaborcyjne narzucić społeczeństwu.

Zdecydowana większość matek, które obejrzały na ekranie USG swoje dziecko i usłyszały bicie jego serca rezygnuje z aborcji. Biznes aborcyjny przestaje się więc kręcić. Nic dziwnego, że organizacje proaborcyjne sprzeciwiają się temu nie chcąc dopuścić, by matki przed dokonaniem aborcji zobaczyły swe dziecko na ekranie ultrasonografu.

Zapraszamy do obejrzenia reklamy, która spotkała się z wielką krytyką i niechęcią środowisk proaborcyjnych.

 

JB
Źródło: wPolityce.pl

Nasze inicjatywy